Màrqueting per a l'Oficina de Turisme

El projecte per a l'Oficina de Turisme es centrarà en "Manresa 2022" per tal d'aconseguir accions conjuntes pel 500è aniversari de l'estada de Sant Ignasi a Manresa.
El projecte per a l'Oficina de Turisme es centrarà en "Manresa 2022" per tal d'aconseguir accions conjuntes pel 500è aniversari de l'estada de Sant Ignasi a Manresa.
El Bilal Doudou, exalumne del CFGS de Gestió comercial i màrqueting, ha estat un dels 100 estudiants seleccionats per assistir a aquesta jornada de projecció per a professionals.
David Quevedo ens va fer una sessió de treball sobre les competències professionals i personals de cara a orientar l’alumnat cap a la FCT i posterior inserció laboral.
Miguel A. Gómez Caballero, certificat LinkedIn en solucions de venda, va venir al nostre institut per explicar-nos com aprofitar LinkedIn per a la recerca de feina.
Visitem Brunet Oliva una empresa de logística integral i transport, situada al Polígon Industrial Bufalvent, referent indiscutible del sector al nostre territori.
L'exalumne de CFGS Marc Busquets en ha explicat com és el seu dia a dia treballant, com a comercial i coordinador de venedors, desmuntant alguns estereotips sobre la professió.
Laura Celdran, de CEO de CoreBicycle, és un bon exemple d'emprenedora que ha convertit el seu projecte en un referent en el sector de la bicicleta i el ciclisme.
La directora d'ESCODI, Núria Beltran, ens va visitar per fer una conferencia-taller i fer-nos reflexionar sobre què ens fa comprar per Internet i què presencialment.
Aprofitant la seva experiència en el mòdul de FCT (Formació en Centres de Treball) els alumnes de segon van realitzar una sessió d'orientació als seus companys de primer.
Una de les tècniques d’investigació comercial més importants es el “focus group”, que en aquest cas hem realitzat a Grau Superior per l'Ajuntament de Manresa.
Els alumnes de primer Grau Superior han realitzat una feina espectacular ambientant l'institut amb uns originals arbres creats dins el mòdul d'aparadorisme.
L’alumnat del 2n curs del CFGS farà una proposta de pla de màrqueting per a produir i comercialitzar la microcaravana que va fer l’alumnat de Fusteria durant el curs passat.