ESTUDIS DE MERCAT
A tall d’exemple, la relació d’estudis de mercat reals fets d’acord amb l’Ajuntament de Manresa, amb Associacions de comerciants de la ciutat, o amb empreses i entitats, és la següent:
• Estudi del “no client” del Mercat Puigmercadal de Manresa; el seu perfil i les seves motivacions de “no compra”. (20/21)
• Estudi del “no client” del Centre d’Esports Manresa; el seu perfil i les seves motivacions de “no compra”. (19/20)
• Estudi del grau de coneixement i la valoració, per part del client de la comarca, dels vins de la D.O. Pla de Bages. (18/19)
• Estudi del “no client” del Mercat de Puigmercadal, de com valora aquest Mercat, i dels motius per no comprar-hi. (17/18)
• Estudi dels hàbits de compra dels manresans. (16/17)
• Estudi del “no client” del Mercat de Puigmercadal. (15/16)
• Estudi del client de la zona comercial del centre de Manresa. (14/15)
• Estudi del nivell de notorietat d’AMPANS. (13/14)
• Anàlisi del client de Manresa Centre Actiu. (12/13)
• Perfil del client del C/Barcelona, i valoració que en fa de les accions comercials. (10/11)
• Estudi del “no client” del Mercat de Puigmercadal. (09/10)
• Estudi de la visió del client manresà respecte al projecte Fàbrica Nova. (08/09)
• Anàlisi del servei que el comerciant manresà manifesta donar al seu client. (07/08)
• Perspectives del comerciant de Manresa davant el C.C.Fàbrica Nova. (06/07)
• Anàlisi de 4 establiments de Supermercats Llobet. (05/06)
• Estudi del perfil del client del Mercat Municipal de Manresa. (04/05)
• Estudi del mercat ambulant (oferta i demanda) de la Font dels Capellans. (03/04)
• Estudi de la imatge que en té el client del comerç del C/ Nou. (02/03)
• Estudi dels motius del nivell de venda actual del C/ Nou. (01/02)
• Estudi de l’oferta comercial i el perfil del client del C/ St.Miquel. (00/01)
• Perfil del client del C/ Urgell. (99/00)
• Estudi de l’evasió de compra entre Manresa i Vic. (98/99)